ثبت محصولات بصورت سفارشی (پیش خرید)

ازآنجا که تنوع محصولات و تولیدات آدیداس به قدری‌است که امکان واردات تمامی آنها در بازار ایران مقدور نمیباشد گروه ایران ادیداس آنلاین با فراهم اوردن سیستم ثبت سفارش از شعب و نمایندگی های ادیداس خارج از ایران(عمدتا شعبات پخش در کشور هنگ کنگ) اقدام به دریافت سفارش و تحویل از طریق شبکه پستی نموده است.
در این روش خریدار با ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن پس از یک دوره ۳۰ روز الی ۳۵ روزه کالای پست شده از کشور مبدا را از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی دریافت می‌کند. توجه داشته باشید که در این طرح پس از پرداخت هزینه سفارش، تنها هزینه قابل پرداخت توسط خریدار مبلغ۱۸۰۰۰ تومان می‌باشد که مامور پست در زمان تحویل سفارش دریافت می‌نماید.

نکته یک: باهماهنگی‌های انجام شده سفارش و خرید شما در مقصد و آدرسی که در زمان خرید از این سایت ثبت کرده‌اید تحویل می‌گردد و نیازی به مراجعه خریدار به‌اداره پست یا گمرک جهت ترخیص و تحویل کالا نیست.

نکته دو: تنها مبلغ قابل پرداخت پس از ثبت سفارش و خرید شما ۱۸۰۰۰ تومان می‌باشد که مامور پست زمان تحویل سفارش از شما دریافت می‌کند.
نکته سه: تمام سفارشات دارای یک کد رهگیری می‌باشند که پس از ارسال توسط شرکت تامین کننده لوازم آدیداس در کشور مبدا برای گروه ایران آدیداس ارسال می‌گردد.این کد پس از دریافت توسط گروه ایران آدیداس به گوشی همراه ثبت شده توسط خریدار در سایت ارسال می‌گردد.
نکته چهار: درصورتیکه محل سکونت شما تهران است و شما تمایل به دریافت مستقیم کالا از پست در ادرس تعیین شده خود در زمان ثبت سفارش را ندارید، میتوانید در زمان ثبت سفارش گزینه “دریافت در شعبه” را انتخاب کنید. در این صورت پس از دریافت سفارش شما توسط شعبه ما در مرکز خرید ولنجک، جهت تحویل با شما تماس گرفته خواهد شد تا برای دریافت سفارش به شعبه مراجعه کنید. هزینه قابل پرداخت در این روش مبلغ ۱۸۰۰۰ تومان حق‌السهم پست بعلاوه ۷۰۰۰تومان خدماتِ شعبه در تحویل حضوری می‌باشد.
نکته پنج: درصورتیکه ثبت سفارش کالا به هر دلیل با مشکل مواجه شود یا کالا به دست خریدار نرسد مبلغ بطور کامل به حساب خریدار مرجوع خواهد شد.
نکته شش: کالاها عموما در یک بازه ۲۰-۳۵ روز از طریق شرکت پست ایران تحویل شما می‌شوند با این حال به دلیل صرفه جویی در هزینه خریدار، ارسال سفارشات از طریق سرویس‌های پستی عمومی صورت می‌گیرد و چند روز تاخیر یا تسریع در سرویس‌های پست عمومی طبیعی است.

روش سفارش:

پس از ورود به صفحه محصولات یا فروشگاه، با استفاده از منو سمت راست و فیلتر کردن کالاها بر مبنای نیاز خود به کالای مورد دسترسی پیدا کنید.
برای مشاهده کالاهایی که در فروشگاه بصورت تحویل روزانه موجود می‌باشند روی گزینه کالاهای موجود کلیلک کنید، سپس با استفاده از فیلترهای پایین منو سمت راست دسته بندی و شاخه ها را محدودتر کنید.
برای مشاهده کالاهایی که بصورت سفارشی قابل تهیه هستند بر روی گزینه محصولات سفارشی کلیلک کنید. با استفاده از فیلترهای پایین منو سمت راست دسته بندی‌ها و شاخه‌ها را محدودتر کنید تا سریعتر به کالای مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. پس از انتخاب کالا با مشخصات مورد نظر خود کالا را به سبد خرید اضافه کنید.

شرایط خرید محصولات سفارشی :

تمام محصولات داخل سایت که دارای کلید “اضافه به سبد خرید کالا می باشند امکان سفارش و تحویل در مدت تعیین شده را دارا می‌باشند. پس انتخاب رنگ، سایز یا سایر مشخصات موجود در برگه کالا متن ” هم اکنون در انبار موجود نیست – اما میتوانید این محصول را پیش خرید کنید ” ظاهر می‌شود که در این مرحله می‌توانید  کالا را به سبد خرید اضافه کنید. درصورتیکه از انتخاب  و خرید اطمینان دارید روی گزینه اتمام خرید کلیلک کنید و پس از تکمیل آدرس و مشخصات خرید را به اتمام برسانید. در طی ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش، رسید خرید کالا از هنگ کنگ به ایمیل شما ارسال می‌گردد و پس از ۵ روز کاری شماره بسته پستی برای شما پیامک می‌شود.

نکته : مدت زمان ۳۰ الی ۳۵ روز از زمان ارسال کالا تا تحویل به آدرس شما پس از ارسال کدرهگیری توسط تامین کننده در کشور مبدا شروع خواهد شد. شایان ذکر است در سیستم پست دولتی (پست‌های غیر خصوصی خارجی یا داخلی) چند روز تاخیر یا تسریع در دریافت سفارشات طبیعی می‌باشد.